Zbuduj strategię marketingu treści opartą na celu

Cel marki to powód, dla którego Twoja firma istnieje. Jest on związany z większymi, bardziej uniwersalnymi celami i motywacjami niż zyski. Jeśli naprawdę chcesz nawiązać kontakt ze swoimi docelowymi konsumentami i tworzyć dla nich znaczące i użyteczne treści, musisz to robić poprzez Content Marketing oparty na celu, zapewnia https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/.

Sposób dla firmy lub marki na nawiązanie więzi z docelową publicznością w oparciu o ich wspólne potrzeby i zainteresowania – w tym zainteresowanie wsparciem szczytnego celu”. Sukces na tej arenie polega na opracowaniu właściwej strategii i realizowaniu jej w autentyczny, organiczny sposób, który przynosi obopólne korzyści wszystkim zaangażowanym.

Dlaczego cel marki ma znaczenie

  • Zwiększa rozpoznawalność marki – kiedy rośnie liczba osób, które zgadzają się z celem Twojej marki, Twoje treści będą lubiane i udostępniane, a Twoja marka lepiej rozpoznawana.
  • Wartościowe interakcje z klientami – kiedy konsumenci kierują się tym samym celem, który przyświeca Twojej firmie, będą empatycznie podchodzić do Twojej marki, otworzą się na komunikację i zaangażują w interakcje.
  • Wzmocnienie lojalności wobec marki – kiedy ludzie są emocjonalnie związani z celem Twojej firmy, będą czuli się dobrze kupując od Ciebie i staną się długoterminowymi klientami i promotorami marki.

Jak znaleźć cel swojej marki

Cel Twojej marki jest ściśle powiązany z wizją, misją i wartościami Twojej firmy:

  1. Twoja wizja to Gdzie – Gdzie chcesz, aby Twoja firma była w przyszłości?
  2. Twoja misja to Co – Jakie procesy rozwoju produktu/usługi powinieneś wykorzystać, aby osiągnąć swoją wizję?
  3. Twoje wartości to How – W jaki sposób Twoja marka osiągnie Twoją wizję?

Dlaczego robisz to, co robisz?

Zanurz się głębiej w swoją historię i powody, dla których założyłeś firmę.
Opisz, czego chcą Twoi klienci i co masz im do zaoferowania.
Wszystko zależy od tego, w czym jesteś dobry i co inspiruje Cię jako zespół.

Stwórz treść zgodną z celem

Oto kilka pomysłów z https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/ na to, jak umieścić cel marki w centrum swojego marketingu:

  • Wspieraj działania – Czym interesują się Twoi odbiorcy?
  • Twórz partnerstwa – łącz się w zespoły i współpracuj z markami o podobnych wartościach
  • Twórz wartościowe treści – szanuj swoich klientów, bądź użyteczny i inspirujący.
  • Bądź na czasie – nawiązuj do wydarzeń sezonowych i przełomowych, które mają znaczenie zarówno dla Twojej marki, jak i dla Twoich klientów.
  • Bądź ludzki – ludzie chcą kupować od ludzi: udostępniaj zdjęcia swojego zespołu, pozwól członkom zespołu na osobiste interakcje z konsumentami.
  • Rozbaw – Każdy lubi się pośmiać, a humor może być naprawdę potężnym czynnikiem łączącym emocje.
  • Wolontariat – Wolontariat to szansa, aby Twoi pracownicy poczuli się dobrze we własnej skórze, a jednocześnie wzbogacili społeczność Twoich klientów.
  • Bądź konsekwentny – zaznacza https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/ – nie przeskakuj z jednego celu na drugi, to pokazuje brak tożsamości marki, dbałości o klienta i foniczność.

Zmierz sukces swojej strategii contentowej

Jednym ze sposobów na zmierzenie sukcesu Twoich treści jest śledzenie statystyk Twojej strony internetowej i mediów społecznościowych. Przeanalizuj następujące kwestie:

  • Liczba powracających odwiedzających stronę – aby zmierzyć lojalność wobec marki
  • Klienci, którzy przybyli z polecenia lub rekomendacji – aby śledzić reputację marki
  • Pozytywne wzmianki o marce w mediach społecznościowych
  • Wynik satysfakcji klienta
  • Wskaźnik retencji klientów
[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here