Aplikacje dla biznesu

Rozwój biznesu zawsze było wymagającym zadaniem, jednak ciężko znaleźć w historii moment, kiedy było to trudniejsze niż dziś. Ogromna konkurencja i stała rywalizacja sprawiają, że każdy przedsiębiorca powinien zrobić wszystko, aby znaleźć nowe rozwiązania w celu zwiększenia efektywności i produktywności swoich pracowników oraz wspomóc ogólne zarządzanie firmą i działaniami marketingowymi. W tym celu warto wykorzystać nowości technologiczne oraz aplikacje mobilne, które umożliwiają m.in. zawieranie umów online oraz lepiej zarządzać czasem w pracy.

ClickUp

ClickUp to aplikacja, która pomaga w zarządzaniu projektami oraz ułatwia w produktywnym organizowaniu pracy każdego z pracowników. Świetnie sprawdzi się przede wszystkim w sytuacjach, kiedy pracownicy są jednocześnie zaangażowani w różne projekty, a nie pracują jedynie nad wykonaniem jednego zadania. Aplikacja pozwala wyświetlać wszystkie zadania z podziałem na przypisane projekty czy osoby. Bardzo ważną zaletą jest możliwość dodawania szczegółowych opisów, komentarzy oraz załączania plików do każdego elementu w programie.

Umownik

Dla wielu przedsiębiorców największym zagrożeniem wcale nie są konkurenci, a zbyt skomplikowana biurokracja. Jednym ze sposobów na jej uproszczenie jest zawieranie umów przez internet, co jest możliwe z aplikacją Umownik. Użytkownicy mogą negocjować warunki umowy, generować treść dokumentów oraz potwierdzać ich podpisanie. Co ważne, aby umowa stała się ważna, nie ma konieczności składania podpisu, zarówno tradycyjnego, jak i elektrycznego. Cały proces tworzenia i podpisywania umowy odbywa się za pomocą aplikacji, dlatego nie ma konieczności drukować, ani wysyłać żadnych dokumentów.

Gsuite

Mówiąc o aplikacjach, które pomagają w prowadzeniu firmy nie można zapomnieć o programach stworzonych przez Google. G Suite, poprzednio Google Apps for Work to oprogramowanie mające na celu ułatwienie i usprawnienie pracy grupowej i zwiększenie produktywności zespołu. Gama produktów i usług G Suite obejmuje m.in. Gmail, Formularze Google, Kalendarz Google, Spotkania Google, Dysk Google, Dokumenty Google, Prezentacje Google i Arkusze Google.

Google Analytics

Pozostając przy programach od Google, musimy wspomnieć o Google Analytics, czyli podstawowe narzędzie dla osób zajmujących się pozycjonowaniem. Dzięki Google Analtycs możemy dokładnie sprawdzić, jaki jest ruch na naszej stronie, skąd pochodzi oraz jakie działania podejmują użytkownicy. Dzięki danym zebranym w aplikacji możemy usprawniać błędy na stronie i stopniowo zwiększać ruch na witrynie.

Brand24

Prowadząc firmę, chcemy wiedzieć co się dzieje nie tylko wewnątrz jej struktur, ale również, co mówią o niej w internecie. W tym celu możemy skorzystać z Brand24, czyli aplikacji umożliwiającej efektywne monitorowanie wzmianek o firmie w internecie. To również narzędzie do pomiaru natężenia szumu (buzz), co pozwala na podejmowanie odpowiednich decyzji prowadzących do rozwoju firmy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here