Sprzedaż produktów klasy Premium wymaga właściwej oprawy. Mowa tu oczywiście o asortymencie, który ma zarówno dla kupującego jak i sprzedającego znaczną wartość. Zasady marketingu jednoznacznie określają, że opakowanie powinno rozbudzać pożądanie tego, co jest w środku. Czy ta zasada nadal sprawdza się w przypadku produktów z najwyższej półki?
Jak sprzedać torebkę za 1500 złotych?
Czy można sprzedać produkt, który jest aż 10 lub nawet 20 krotnie droższy od podobnych produktów spotykanych na co dzień w sklepach? Można, ale sprzedaż ta musi mieć charakter wielopłaszczyznowy. Po pierwsze, musi być ona ukierunkowana na ściśle określonego odbiorcę. Po drugie, wszystkie związane z danym produktem działania, muszą być na najwyższym poziomie. Aby zatem sprzedać produkt klasy Premium, nie wystarczą zwykłe pudła ozdobne. Tutaj potrzeba czegoś więcej! Czegoś, co przykuje uwagę klienta i zwiększy jego zainteresowanie określonym wyrobem. To coś musi być nie tylko opakowaniem, ale też narzędziem informacyjnym i platformą reklamową.
Historia, klasa, materiały
To oczywiste, że sprzedając produkty klasy Premium, trzeba je pakować w różnego rodzaju pudełeczka ozdobne. Nie można jednak ograniczać się wyłącznie do tego! Opakowanie to musi bowiem przybliżać historię produktu, podkreślać jakość materiałów wykorzystywanych do jego produkcji, a także skupiać się nad wybranymi, a zarazem najważniejszymi zaletami wyrobu. Sprzedając buty klasy Premium, warto umieścić je w opakowaniu, które wytłumaczy w oczach klienta zasadność takiego zakupu. Dlatego coraz częściej pojawia się na nim np. dedykowany wpis lub pięknie zaprojektowana i odnosząca się do produktu grafika. Opakowanie dla produktów klasy Premium to świetne miejsce dla różnego rodzaju materiałów dodatków, których celem jest przybliżenie niektórych technologii, materiałów, a także samego wyrobu.
Szacunek dla klienta
Ozdobne pudełka z nadrukiem to nie tylko odniesienie się do jakości zawartego w nich produktu. To przede wszystkim ukłon w stronę klienta, który odczuwa potrzebę docenienia ze strony sprzedawcy. Nie jest tajemnicą, że klient poszukujący rozwiązań z najwyższej półki, chce być też w pewny sposób uhonorowany. Takim swoistym środkiem komunikacji są tu wspomniane pudełka, które – być może – staną się fundamentem przyszłej, długotrwałej współpracy pomiędzy obydwiema stronami. Jest to główna zasada nowoczesnego marketingu.
Reasumując, ozdobne opakowania klasy Premium to sposób na podkreślenie niezwykłej relacji, która istnieje pomiędzy sprzedawcą a kupującym.
Ozdobne pudełka do wysyłki z nadrukiem znajdziesz w hurtowni https://e-hurtownia-opakowan.pl/pudelka-ozdobne-c93